niedziela, 27 maja 2012

Rozdział 17

Po posiłku wszyscy przenieśli się z jadalni do salonu na kanapę i fotele. - Mogłybyście nam gotować takie domowe obiadki codziennie- przeciągnął się Harry. - Może od czasu do czasu na specjalne okazje- Ewelina posłała mu uśmiech. -Jest dopiero czwarta. Co robimy do wieczora?-Liam spojrzał na zegarek. - Może zajmiemy się trochę organizacją imprezy? Trzeba wysłać zaproszenia do Cher Lloyd, Ed'a Sheerana, Danielle Peazer..- wyliczał Niall. - Z kąt wy ich znacie?- zainteresowała się Ania. - Jeszcze z X factora- Lou uśmiechnął się sam do siebie wspominając dawne czasy. - Kate Moss, Kelly Osbourne dziewczyny z Little Mix...- Nialler myślał dalej. - O świetnie, stęskniłem się za Jesy Nelson- rozpromienił się Harry, ale gdy zobaczył mimę Zayna dodał- Oczywiście jeśli ty nie masz nic przeciwko temu. - Niech przyjdą. Nie ma sensu dalej tego ciągnąć-zgodził się brunet. W sumie Niall zapisał na liście około pięćdziesiąt nazwisk. - Lou chodź ze mną rozesłać do wszystkich maile- blondyn skierował się wraz z Louisem na górę. - A co z tortem?- spytał Hazza. - Moż ty coś zaprojektujesz?- zwrócił się do Ani Liam. - Ale ja nie umiem- wykręcała się dziewczyna. - Ja ci pomogę. Chodź- chwycił jej dłoń po czym obydwoje poszlo do jego pokoju. - To może my pojedziemy kupić dekoracje i jedzenie- zaproponował Harry. - Rozdzielmy się. Ja i Angelika kupimy napoje i przekąski a wy ozdoby.- powiedział Zayn, a wszyscy przyznali mu rację. U Ani i Liama - Ja nie umiem- dziewczyna oparła głowę na dłoniach. - Pomyśl o swoich przyjaciółkach. Z czym one ci się kojarzą? Co one lubią? - Miłość, muzyka, Anglia, Polska, uśmiech, czekolada- z zamkniętymi oczami rzucała pojedyncze terminy. - Teraz wystarczy, że połączysz to wszystko w jedną całość. Ania jeszcze chwilę siedziała pusto patrząc w białą kartkę. Następnie zaczęła niepewnie szkicować pojedyncze linie, które później przybrały pożądany kształt. - Wiedziałem, że dasz radę- Liam spojżał na skończony projekt. Przedstawiał on trójwarstwowy tort. Na samej górze było zdjęcie całej dziewiątki, dookoła którego co jakiś czas znajdowały się nutki z białej i mlecznej czekolady. Najwyższa warstwa wykonana z masy truskawkowej i śmietankowej przypominała flagę Polski. Przyozdobiły ją serduszka z czerwonego lukru. Na dolnym piętrze warstwy były ułożone tak, jakby upodabniały flagę Angli. Po środku znajdowała się głównie uwielbiana przez dziewczyny czekolada. - Dziękuje, Liam- przytuliła się do siedzącego obok chłopaka. - Nie ma za co.- uśmiechnął się ciepło. - Chyba muszę ci coś powiedzieć- po chwil Ania nieco spoważniała. - Coś się stało?- zaniepokoił się lekko. - Pamiętasz jeszcze jak wpadlłam do basenu? - Pamiętam. - Liam, ja już wtedy nie spałam. Proszę, zapomnijmy o tym. Tylko przyjaźń. Nic więcej- wstała i skierowała się do drzwi. - Ja nie zmienię swoich uczuć.- szepnął sam do siebie. U Zayna i Angeliki - Zayn, mogę cię o coś zapytać?- odezwała się Angela gdy wracalli z zakupów. - Pewnie, zawsze i o wszystko. - Zastanawia mnie o co chodziło z tym zespołem Little Mix? - To stare dzieje, nie chcę do tego wracać i o tym roozmawiacć- chłopak w sekundzie spoważniał. - Ale przecież właśnie mówiłeś.. - Nie ważne co powiedziałem. - Zapomnij nie ma sensu- blondynka westchnęła. Już przez całą drogę rzadne z nich się nie odezwało. Hej;* Oto mój pierwszy rozdział dodany z tableta. Wiem, że tort jest dziwny, ale nie umiem go sobie inaczej wyobrazić 6 komentarzy poproszę!:) <3 Xoxo

9 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać następnego..........xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie krótkie?! Czy ty sobie żartujesz?!
    Kobieto, piszesz genialnie i dajesz mi tutaj takie krótkie rozdziały?
    Siadaj przed tym tabletem i natychmiast pisz!
    Rozdział super, ale no błagam :D
    Tort jak dla mnie świetny,a co z tą nową bohaterką?
    Jak dasz jej na imię?
    No nie mogę się doczekać następnego! <3 :*
    http://whenimlookingatyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort!Ekstra!
    Już nie moge doczekać sie nowego rozdziału.
    A ten jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaajny ;3 czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż wspaniała rodzinka przeszkodziła w pisaniu to i tak świetny.
    Dlaczego Ania nie mogła jeszcze chwile zostac w pokoju i nie usłyszeć tego co powiedział Liam?
    Ja sie pytam .. xdd
    No, ale trudno. . ;D
    O nie! Little Mix .. grrrr.!! ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche krótki ale Fajny ;d
    Czekam na cd :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc jak będzie mieć wybranka Nialla na Imie ;d
    Moje to : Mirka..
    ;d
    No i czekam na nowy rozdział .!
    Spinaj poslady i pisz ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. daj jej na imię Natalka albo Diana

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ale nie myślałam że to tak się skończy ale wciąż mi się koszmarnie podoba
    pozdrawiam
    iza

    OdpowiedzUsuń