niedziela, 23 grudnia 2012

Info..

Hej ;* Nie myślałam, że kiedykolwiek to tego dojdzie, ale teraz to chyba najlepsza decyzja.. Mam raczej smutną wiadomość.
Zawieszam bloga. Nie wiem na ile. Może zaraz po świętach pojawi się nowy rozdział, może dopiero na feriach. Na razie przez jedną osobę nie umiem napisać tu żadnego sensownego zdania.
Skoro nie potrafię zapanować nad własnym życiem, to tym bardziej nie poradzę sobie z życiem moich bohaterów.
Ostatnio czułam się tak w sierpniu, też myślałam nad zawieszeniem, ale jeszcze z tego wyszłam. Teraz jest gorzej..
Pozdrawiam was wszystkich i życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku ! <3

7 komentarzy:

  1. :O
    O Mój Boże. Mam nadzieję, że szybko wszystko się u Ciebie ułoży i do nas wrócisz. Powodzenia!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde...Naprawdę mi przykro...Musisz wierzyć że wszystko sie ułoży<3 Trzymam kciuki. Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi.Wierzę w Cibie:*Mam nadzieje że wszystko się ułoży:)
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zawieszasz blooga, ale mam nadzieję, że szybko wrócisz. Niech Ci się wszystko ułoży ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem cię, ale jednak mi bardzo pryzkro, bo bardzo polubiłam tego bloga! NIe wiem, co jest dokłądnym powodem, ale jesli chciałabyś z kimś porozmawiać, by cięktos wysłuchał - napisz do mnie ( 10953775 ) z wielką checią porozmawiam z tak niesamowita osoba jak ty !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że wszystko się ułoży i wrócisz do nas !
    Weołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. http://i-wish-and-one-direction.blogspot.com/ - nominowałyśmy Cię do Liebster Award ;)

    OdpowiedzUsuń